În conformitate cu ordonanța O.U.G. nr. 34/2014, orice client are dreptul de a returna produsul cumpărat, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului.
Produsele pentru care nu se acceptă returul sunt:
– Produse desigiliate.
– Produsele alimentare
Procedura de denunțare și retur:
Returnarea se face anunțând în prealabil intenția de retur printr-o sesizare scrisă sau verbală prin una din cele 3 modalități:
– la adresa de email : office@bacanie-restaurant.agrolinebucovina.ro
– la numărul de telefon: 0725 554 859
– prin poștă/curier la adresa: Str. Piaţa Unirii Nr. 5, Rădăuţi.
Un operator Bacanie restaurant Agroline Bucovina va face o solicitare de preluare a coletului retur de la adresa clientului, de către firma de curierat cu care colaborăm. Ziua ridicării coletului se va stabili împreună cu clientul.
Clientul predă curierului coletul împreună cu factura primită inițial.
Suma achitată inițial de client va fi rambursată, în 14 zile calendaristice de la primirea integrală a coletului de retur la sediul Bacanie restaurant Agroline Bucovina împreună cu cererea de denunțare. Din această sumă se vor reține taxele de transport aferente returului. Cheltuielile de transport vor fi achitate integral de către client.
Atenționări:
Se acceptă returul numai în termen de 14 de zile de la primirea coletului. În colet se vor afla toate documentele primite inițial, precum și o adresă scrisă, semnată de persoana care a inițiat și plătit comanda, care notifică denunțarea contractului și solicită returnarea sumei plătite, indicând contul și banca unde se vor returna banii. Puteți folosi următorul formular de retragere pus la dispoziție aici. Acest formular este doar un model și nu este obligatoriu.
Colet returnat fără anunț în prealabil:
În cazul în care nu se respectă procedura de returnare, iar clientul trimite coletul retur fără anunț în prealabil, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul. Noi vom încerca întotdeauna să rezolvăm orice sesizare pe cale amiabilă, prin înțelegere între cele două părți. În acest sens vă punem la dispoziție o adresă de email spre care puteți direcționa orice sesizare sau reclamație la care vă vom raspunde în maxim 10 zile calendaristice: office@bacanie-restaurant.agrolinebucovina.ro.
În cazul în care rezolvarea pe cale amiabilă nu este posibilă se vor aplica prevederile legale din România.
În cazul anulării unei comenzi, trebuie să notificați imediat restaurantul ,de preferință prin telefon transmițând numărul comenzii. Dacă restaurantul acceptă anularea, nu se aplică nicio taxa de anulare. Dacă restaurantul refuză anularea comenzii, din cauza faptului că livrarea a fost complet pregătită și/ sau personalul de livrare a fost deja expediat, comanda nu poate fi anulată. Comenzile deja expediate nu vor fi rambursate.
Putem anula o comanda dacă produsul nu este disponibil pentru orice motiv. Vă vom anunța dacă este cazul și vă vom returna orice plată pe care ați făcut-o.
În cazul în care anularea a fost făcută în timp și în același timp restaurantul a acceptat anularea comenzii, vă vom returna sau recredita debitul dumneavoastra cu suma totală în termen de 14 zile.
În cazul neplăcut în care restaurantul oferă un produs greșit, aveți dreptul de a respinge livrarea acelui produs și vă va fi restituită integral suma de bani pentru produsul lipsă. Dacă restaurantul asociat poate livra doar o parte a comenzii ( câteva produse pot fi indisponibile ), personalul ar trebui să vă informeze sau să vă propună un înlocuitor pentru produsul lipsă. Aveți dreptul de a refuza o livrare parțială și să obțineți rambursarea de bani a comenzii.